Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Bregzit i mi

Komentari (80) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 jun 2016 19:15
Mnogo jako
I kad smo već kod Srba, mislim da bi za sve bilo mnogo bolje da je Premijer i Madatar Vučić preskočio da povodom bregzita poruči „nekim ludacima“ da u Srbiji neće biti nikakvog referenduma – jer su, navodno, „izbori bili referendum“. (Na stranu što je i ovaj britanski primer jasno pokazao kako izbori i refendum nisu i ne mogu biti isto.) Sve u svemu, uskoro ćemo videti da li su Englezi sa „bregzitom“ pogrešili. Ja se nadam da nisu, iako, iskreno govoreći, u to nisam sasvim siguran. Ali sam zato potpuno, apsolutno i bez trunke dileme uveren da mi sigurno grešimo što sa svojim „evropskim putem“ nastavljamo – uprkos sve brojnijim svedočanstvima i dokazima da taj put vodi jedino u bespuće. Bespuće u koje nas slepi vođa sve bešnje zavodi, delom iz ličnog interesa, delom iz konvertitskog inata, delom iz kukavičluka, a delom iz svoje nesposobnosti.
Preporuke:
193
101
2 četvrtak, 30 jun 2016 19:38
Skidam kapu Đ.V
Nikad u EU i NATO!
Preporuke:
207
94
3 četvrtak, 30 jun 2016 19:40
mala primedba
Samo jedna mala paralela. Pre dve godine, Škoti koji su trista godina kukali kako su im Englezi uzeli državu, su mogli na referendumu, olovkom, bez ijednog ispaljenog metka da povrate svoju državu. I uplašili su se nezavisnosti, uplašili su se toga da sami budu odgovorni za svoju sudbinu pa kako im bude. Sa druge strane, Englezi se ne plaše nezavisnosti.
I mi se u 19. veku nismo plašili nezavisnosti i uprkos pojedinačnim porazima i problemima, gledano u celini smo napredovali. Danas se Srbi plaše nezavisnosti, neki su jedva dočekali da jugoslovenstvo zamene sa evrofanatizmom, a drugi se pitaju šta će biti sa nama ako okrenemo leđa EU a Rusija se ne ponudi da nam bude novi sponzor.
Imam predlog za anketu, da se da 5 mogućnosti, EU, Rusija, SAD, Nemačka ili potpuna samostalnost pa da vidimo koliko ima Srba koji bi hteli i smeli da sami upravljaju svojom sudbinom, a ne da čekaju uputstva šta je njihov interes iz Brisela, Berlina, Vašingtona ili Moskve.
Preporuke:
197
113
4 četvrtak, 30 jun 2016 20:36
odgovor komentatoru
Živele samostalne srpske države,smrt evropskoj uniji,tamnici srpskog naroda.
niko
Preporuke:
161
83
5 četvrtak, 30 jun 2016 20:46
Saša
Mislim da rezultata referenduma možda jeste neočekivan ali sigurno nije slučajan .

Da se odmah ogradim , ja za rezultat bilo kojeg glasanja smatram ono što objave ovi koji broje a da li je to stvarno stanje ne bih na ovom mjestu komentarisao .

Apsolutno je logično da se Britanija udaljava , to je prava riječ jer oni suštinski nikada nisu ni bili u EU , a po meni je ključno pitanje ZAŠTO BAŠ SADA ?

Uporno se preskače činjenica da je EU prepravljena stara ideja , koju je uz ostale koristio i Hitler , ovog puta sprovedena pod nadzorom SAD .

I uporno se zanemaraju da je Britanija tu bila samo kao vrsta nadzora i kontrole Njemaca i Francuza .

AKo se zanemare ljutiti komentari prvih dana vidjet će te da su strukture u Berlinu i Parizu zadovoljne i da vade iz fioka projekte koje su decenijama morali odlagati najviše zbog Londona .

Dakle , postoje samo dva pitanja :

ZAŠTO BRITANCI BAŠ SADA RADE "OVO " i

ŠTO DA RADIMO MI , BOLJE REĆI KAKO .
Preporuke:
103
62
6 četvrtak, 30 jun 2016 20:48
negi
Dobar zaključak Vukadinovića.Vučić je politiku prema EU preuzeo od Tadića i DS,to nije njegova politika niti se time ikad bavio.EU služi Vučiću da nadomesti nemanje nikakve politike po svim ključnim pitanjima.Jedina njegova politika je vlast,vlast po svaku cenu.Zato ne preza od ničeg samo da zadrži vlast.Nesposoban da kreira politiku vlastite stranke, a samim tim i Srbije skuplja u svoj tabor s koca i konopca razne ideološke, mutirane,davno potrošene likove i ispušene stranke.Mora se razumeti da on nikad nije bio kreator koji je definisao politički pravac, u radikalima to je bio Šešelj a kasnije Nikolić,dok je u vladi Mirka Marjanovića to bio Milošević.Uvek je bio izvršioc,potrčko.Ali je od njih naučio da bude dobar tehnolog vlasti.Zato je prigrlio politiku puta u EU jer je unapred,od drugih,definisano šta treba da radi.I dok je na spoljnom planu sklavirio šta treba da radi,još nije sklavirio da taj put podrazumeva i prilagođavanje i napredak na unutrašnjem planu.
Preporuke:
113
57
7 četvrtak, 30 jun 2016 20:54
Saša
Mislim da je Brexit pažljivo tempiran .

Prvo su uradjene sve potrebne pripreme .

Zapaljen je kompletan Mediteran i južnim lukom od Gibraltara ka Bosforu Evropa može očekivati samo ratove , izbjeglice , teroriste , sa gotovo nimalo mogućnosti za stabilnost a da ne spominjem privrednu saradnju .

Urušena je Ukrajina i iskorištena za remećenje odnosa izmedju Rusije i EU .

Strateški , sankcije koje su uvedene Rusiji na duži rok ima da koriste istoj a od samog starta štete Evropi .

Da ne spominjem izbjeglice osim što ću reći da je to proces koji se odvija već decenijama a prošle godine je samo napravljen medijski spektakl što vjerovatno i samo po sebi ima dodatan razlog zbog čega .

Sva moguća ludila i sulude ideje i ideologije našle se svoj humus u široko postavljenoj ideji EU KAO KOLEKTIVNOG DEDA MRAZA .

VJEROVATNO SU BRITANCI , SAMI ILI SA SAD , PROCIJENILI DA JE DIZNILEND DOŠAO DO SVOG PLANIRANOG KRAJA I DA SE TREBA NA VRIJEME EVAKUISATI ŠTO DALJE OD NJEGA .
Preporuke:
102
48
8 četvrtak, 30 jun 2016 21:42
koautor
Podsecam mnoge "vizionarske"komentatore da su pre 2 godine ovde,povodom neuspelog skotskog referenduma tvrdili da su referendumi"namesteni"i da "glasanje ne bi"bilo dopusteno da moze nesto da promeni".Deo Srba po obicaju veze s vezom nema o svetu u kome zivi-i da bar 50% njihovih poraza i promasaja upravo odatle proizilazi.
Britanci su nezadovoljni pre svega nekontrolisanom emigracijom iz EU(850 000 Poljaka i po 100ak hiljada Bugara \Rumuna)koji obaraju cenu nadnice starosedeoca.Glavni razlog je ipak u tome sto nisu zeleli da se probude naredno jutro a da sve ostane kako je bilo.Izglasali su NEIZVESNOST nasuprot SIVILU STATUS QUO-a.Ovo je nesumnjivo pocetak implozije EU i njenog znacajnijeg osipanja-i tako i treba da bude(EU je postala politicka Konfederacija-a takve organizacije ne funkcionisu-ili se raspadnu ili postanu federacije.Jedini savezi koji imaju smisla su ili cisto ekonomski ili vojni).
Jedino sto kvari pricu je sto ce GB postati Norveska 2(ostaju homosesex brakovi).
Preporuke:
54
32
9 četvrtak, 30 jun 2016 21:51
steva @ sasa
Slazem se sa vama. UK ne zeli da ucestvuje u "placanju racuna" koji EU mora da plati. Kao nekada SFRJ. EU Igranka je izgleda zavrsena. Mi se uvek poslednji otreznimo (bas kao u pomenutom slucaju SFRJ). Ovaj put cak nismo ni bili na igranci...
Preporuke:
77
37
10 četvrtak, 30 jun 2016 21:53
Odin
Zato sve ono što će se u vezi i nakon „bregzita“ dešavati u Britaniji i oko nje predstavlja unikatan eksperiment čiji će ishod imati ne samo dalekosežne geopolitičke posledice, nego i važne teorijske i epistemološke implikacije. Jer ako uspeju da naprave pakao Englezima, čemu onda mogu da se nadaju Srbi, Grci i ostali.

A zar Englezi nisu jedan od najeksplicitnijih delova pomenute Imperije?

Postoje teorije zavere o IV rajhu, Nemačkoj koja zajedno sa Francuskom, Beneluksom, Italijom i Skandinavijom stvara Sjedinjene Evropske Države (SED), odnosno novo Sveto Rimsko Carstvo kao kreaturu Vatikana i nemačke elite koja namerava da preuzme jednu od vodećih uloga u svetu itd.

Londonski Siti je najviše zarađivao od finansijskih špekulacija te uvođenje poreza na finansijske transakcije njemu nije odgovaralo i gubio bi velike pare...

Ima dosta tih teorija, ali ne mogu ništa da tvrdim...
Preporuke:
30
25
11 četvrtak, 30 jun 2016 21:55
DijapaZon
Djordje je u pravu sto uporedjuje Brexit i raspad SSSR-a, jer i jedan i drugi dogadjaj (o raspadu SFRJ kao kontrolisanom dogadjaju ne vredi ni zapocinjati) su kontrolisani oblici stvaranja haosa koji odgovara bankarskim mesetarima, narocito u uslovima potpune stagnacije i nepostojeceg stvarnog rasta, koji je sveza krv kapitalizma.
Brexit ce biti odskocna daska za opravdanje neophodnosti da centralne banke evropskih zemalja, pa i sama ECB, otvore slavine i krenu u besomucno stampanje para bez pokrica, sto ce dalje nastaviti trend opadanja evra (koji je vec zapoceo).
Dragi je juce najavio da ce ECB zapoceti proces sirokog otkupljivanjem korporacijskih obveznica, sto je gotovo isti korak koji je Srbija cinila da bi se odbranila od restriktivnih mera Ante Markovica svojevremeno. Kako se to zavrsilo nema potrebe podsecati se...
Preporuke:
35
26
12 četvrtak, 30 jun 2016 22:29
Boško
Autor je izvanredno objasnio sve političke aspekte Bregzita, ali zbog "profesionalne deformacije" ja bih se zadržao na ekonomskim aspektima, koje je autor naznačio

Klasični problem nemačke evropske zajednice su zemlje koje je nemačka prevarom sa evrom dodatno osiromašla te od PIGS (Portugal,Irska,Grčka,Španija) preko PIIGS (Portugal,Irska,Italija,Grčka,Španija)došlo se do PIIGGS (Portugal,Irska,Italija,Grčka,Velika Britanija, Španija) od 2012 godine.

Sama činjenica da su Britanci ušli u grupu PIIGGS zbog svog finansijskog doprinosa briselu, zbog potrošenog novca na pristupne fondove privlačenja "topovskog mesa" zemalja iz bišeg Varšavskog ugovora, zbog troškova nemačke invazije na Balkan, što zbog nemačke ekonomije (što ostale članice još uvek neće da priznaju ili to priznaju sa rezervom)

kao i najave (iz marta 2016te) da Nemačka preuzima Londonsku berzu i kontrolu finansija na ostrvu

su sasvim dovoljan razlog za svakog normalnog da glasa protiv nemačke evropske unije.
Preporuke:
59
12
13 četvrtak, 30 jun 2016 22:40
Lola
U sveu tome zanimljivo je ponašanje naših medija, posebno RTS-a. Uporno se ponavlja priča o munjevitm izbacivanju Britanije, o paklu koji ih očekuje kao i ponovnom referendumu i izlasku Škotske.
A zatim njihova novinarka iz Londona u jutarnjem rogramu kaže kako proceduru pokreće sama Britaija i to nakon izbora, znači na jesen. Procedura mora da traje jako dugo jer se prvi put odvija, sledi pravno tumačenje, pa i pregovori. A peticija znači samo raspravu u parlamentu, dok o izlasku Škotske nema reči.
Tako da se još ništa ne zna što se tiče Britanije, dok je za Vučića a na žalost i za Srbiju još jedan autogol.
Preporuke:
69
5
14 četvrtak, 30 jun 2016 22:46
Kodzin praunuk
Kao i obicno veoma dobra analiza i korektni stavovi.
Samo ja smatram da je Velika Britanija opet pokazala mudrost i pravovremeno je napravila snazan zaokret a da niko ne moze da ih optuzi za izdaju.
Jednostavno- narod
Srbija bi trebalo da uci od drugih, narocito od najboljih politicara. Efikasnije je nego pametovanje kako cemo mi ovo ili ono jer smo mocni.
Jos bih pitao da li ko moze da kaze ko je prvi otvorio ambasadu Srbije u Engleskoj?
Pomoci cu vam, moj predak Knjaz Milos.
Kada je otvorio poslanstvo na pocetku 19. veka, poceli su: Sta ce nam tamo, to je daleko, to je skupo,..
Kodza je rekao: Srbija mora da bude u dobrim odnosima sa Evropom.
Platio je iz svog dzepa u zlatu zakup (leasing) zgrade kod Royal Albert Hall-a na 125 godina. Pre isteka roka ponudjeno je Dobrivoju Vidicu (stari komunista, tada ambasador) da produzi zakup. nadmeno je odgovorio: napravicemo lepsu. Napravise ruzniju, sada je hrvatska.
Nepismeni Knjaz? eh, da nam je sada takva odlucnost, a ne mlakonje
Preporuke:
65
5
15 četvrtak, 30 jun 2016 22:51
Dijapazon
Dok ja pisah gornji konetar na internetu se pojavila vest da je Evropska Komisija danas preliminarno odbrila "pomoc" bankarskom sistemu Italije u vrednosti od astronomskih 150 milijardi evra. ECB naravno upste nema taj novac, vec ce ona to lagodno odstampati. Treba napomenuti da je pre dve godine bila svakolika buka oko paketa pomoci sa istim iznosom od 150 mlrd. evra i da je Velika Britanija stvarala najvece probleme oko implemetacije tog paketa, koji te bio namenjem bankama sirom EU, dok je sada taj astronomski iznos samo za Italiju.
"According to an EU official, the liquidity support program includes up to €150 billion ($166 billion) in government guarantees. The WSJ adds that the commission spokeswoman declined to comment on the amount of guarantees that were authorized, but said that the budget requested by the Italian government had been found to be proportionate. The Italian economy ministry declined to comment."
Preporuke:
49
3
16 četvrtak, 30 jun 2016 22:56
Ujka Vasa
Ko je evropski sagovornik Putina, Obame, Si Đinpinga, odnosno, ko se nalazi na čelu Evropske unije? Kada i kako je izabran? Ne znate? E pa to ne zna ni 95% od onih 500 miliona građana, državljana članica EU. Uzgred, odgovor nije Angela Merkel.
Pa ko je onda? Tri anonimusa. Zato nemojmo tražiti komplikovana objašnjenje za englesku bežaniju iz te lude kuće.
Preporuke:
80
3
17 četvrtak, 30 jun 2016 23:05
Zvonimir Bgd
Činjenica je da Faraž i drugovi jesu dosta demagogisali i igrali na kartu egzistencijalne nesigurnosti i straha širokih slojeva britanskog stanovništva. Ali Faraž nije ni malo kriv za stanje koje je milione ljudi navelo da budu tako zahvalna publika za njegove demagoške poruke.

Nije mi sasvim jasno zasto g.Vukadinovic insistira na odrednici "demagogija" kada je u pitanju Faraz.
Doduse, ja nemam potpuni uvid u sve receno tokom kampanje kao sto to verovatno ima autor. Pri tome, poznat mi je onaj "detalj" u vezi sa obecanjima Farazove grupacije da ce sredstva za EU ubuduce biti preusmerena na socijalno i zdravstvo, pa sada to demantuju. Faraz je izjavio kako su to bile izjave nekih pojedinaca, a da on licno to nikada nije obecao itd.

Ali, sve ostalo - egzistencijalna nesigurnost, pad nadnica, pad zaposlenosti usled priliva jeftinije radne snage iz drugih (istocnih) clanica EU, krnji suverenitet itd - nije demagogija.
Pristalice "remain"GB to nazivaju "demagogijom".
Preporuke:
47
4
18 četvrtak, 30 jun 2016 23:34
S
Brexit nije srozao UK, vec je spasao od buduceg plana namenjenog Evropi,a to je potpuni finansijski debakl,kao nastavak rata protiv Rusije. Sakacenjem Evropske unije,Rusija gubi najveceg kupca gasa. Eto to je plan,sakacenjem Evrope,dopunski,pored sankcija i pada nafte,pritegnuti Rusiju. Znaci ponavljam,Brexit je spas,a ne kazna za UK. Ovaj pad funte i slicne sitnice treba da ostave utisak kako se UK zeznula. Inace ovako vazan referendum se na glasanju zaokruzivao obicnom olovkom,a glasanje putem pisma nikakvim dokumentom nije moralao da se dokumentuje.
Preporuke:
43
3
19 petak, 01 jul 2016 00:40
@Zvonimir Bgd
Faraž nije nikakav izuzetak u pogledu davanja lažnih predizbornih obećanja. Oland je pre izbora tvrdio da zakon o radnim odnosima neće biti menjan pa štetu zaposlenih pa je on ipak promenjen. O Dinkiću i 1000 evra od privatizacije javnih preduzeća ne vredi ni govoriti. Uopšte uzev to je uobičajena praksa pa nije jasno zašto tolika povika na Faraža.
Preporuke:
42
1
20 petak, 01 jul 2016 01:52
Bivši čovek
Za nas bi najbolje bilo da se:
- ohadimo malo od evrointegracija
- insistiramo na pravima Srpskog naroda u Bosni
- i najvažnije, uspostavimo jake odnose sa Mari Le Pen i ostalim evroskepticima u eu ropskoj uniji

Merkel će morati da odgovara svojim biračima (dala je sebi par autogolova i te kako),
ekonomija eu ropske unije se neće poboljšati,
a konkretni prijateljski potezi ka Rusiji (odbacivanje NATO ugovora) i te kako će ojačati našu poziciju.

Naši političari nikako da shvate da ništa ne mogu da urade direktno protiv npr. Olanda, ali naš ``prijatelj`` Mari Le Pen i te kako može da ga isproziva. Isto je u Austriji i Nemačkoj.
Tipujmo bar jednom u životu na buduće pobednike!

Sa druge strane, ovo sa Englezima je plašenje mečke rešetom.
Ništa im oni ne mogu, jer zamislite da Englezi okrenu drugi list, krenu da flertuju sa Putinom ?
Igraće europske birokrate kako im London svira, pa će sve i da pevaju pri tome.
A ako Trump zaista pobedi Hitleri Klinton SVE će biti drugačije
Preporuke:
41
5
21 petak, 01 jul 2016 02:02
Aleksandar
Ishod referenduma nema veze sa aktivnostima fasistickog agitatora Faradza. Niti je tacno da su starci izglasali izlaz iz EU. Najbrojnija grupacija koja je za to glasala je radnicka klasa (van parazitskog finansijskog centra, Londona). Njima je jasno na primeru Grcke da EU znaci "stezanje kajsa" i ukidanje socijalne drzave, cime se ukida svaka sigurnost obicnog coveka. Mladoliki hipsteri koji size za gubitkom Evrope nisu ni izasli na izbore, samo njih 36%. A onda se sablaznjavaju.
Preporuke:
35
5
22 petak, 01 jul 2016 02:16
cmok Toronto
Ko nije bio u Londonu..Kralj Ibi ..nešto bombona.Ko nije bio u Srbiji ili tamo živi od veka a nije bio u Londonu..
Nikome ama nikome neće biti bolje dok ne uhvatimo naše lopove od 2000 do danas..i kazni zakon..Makar će mo se osloboditi lične more ne delanja...dok smo mogli.
Ps.Kome je do morala...neka ne šalje komentare posle ponoći po srpskom vremenu..
Preporuke:
21
9
23 petak, 01 jul 2016 02:26
Kaži NE autokolonijalnom autošovinisti, Stojadinovićevom nasledniku i kvislingu Vučiću i trojnom EU-MMF-NATO paktu!
Kaži DA suverenoj, antifašističkoj, dostojanstvenoj, snažnoj i slobodarskoj Srbiji! Kaži DA savezništvu sa Rusijom i Kinom! Smrt fašizmu - život i sloboda narodu!
Preporuke:
59
8
24 petak, 01 jul 2016 03:52
Causa Spectandum
Euro-Neuro

https://youtu.be/JHnqF5PLP2w

Antonije Pusic!!!
Preporuke:
24
3
25 petak, 01 jul 2016 08:05
Bojan, Priština
Britanci su pokazali ovim referendumom i čitavim držanjem tog naroda i njihovog rukovodstva zašto su toliko vekova vladali svetom.

Mi smo takođe pokazali zašto smo vekovima trpeli tuđi jaram - kad ćutke, poniženi i pognutih glava trpimo jednom udarenog Vučića ili drogiranog Čedu da nas kolektivno javno vređaju.
Preporuke:
69
6
26 petak, 01 jul 2016 10:11
Hodam sad kao zombi
Ja sam zadovoljan našim sad već skoro dve decenije dugim putem ka obećanoj zemlji u kojoj teku besplatene pare i neograničene slobode!

Danas imam samo sendvič bez salate, sutra sa zelenom salatom a od 2020. možda čak i sa maslinom!

To je cena velikih malih ljudi koji sa sendvičom u ruci podignutog čela prema bezgrešnom vođi idu u svetlu budućnost!

Veliki su put prošli Srbi od Nemanjića do zombija!
Preporuke:
49
3
27 petak, 01 jul 2016 10:30
Sirak tužni
Nisi samo ti.Ima nas mnogo više.Samo referendum Srbinma od Angele spasava.Hitler je hteo silom.Angela isto to samo milom.Englezi shvatili,mi imamao šansu da se isčuupamo bez nevolja.Tamo gde su Hrvati i Slovenci mi više nikad sa njima ako smo pametni.Naivci će brzo nadrljati.Vučić je naivac koliko je težek.Sad je upao u naivnu klopku i sa Kolindom.i sa Durakovićem i sa Zukotrlićem.Upašće do grla sa EUom i tu je njegov kraj.Naivci mogu u slikarstvu u politici nemas šta da traže. Dole vlada
Preporuke:
36
5
28 petak, 01 jul 2016 10:35
Dragan
Ja sam zato potpuno, apsolutno i bez trunke dileme uveren da mi sigurno grešimo što sa svojim „evropskim putem“ nastavljamo – uprkos sve brojnijim svedočanstvima i dokazima da taj put vodi jedino u bespuće


Uvek u krivo vreme na krivom mestu. Uvek suprotno od onoga što bi valjalo biti.
Preporuke:
21
2
29 petak, 01 jul 2016 11:03
Durak iz Srebrenice mu je poručio - nisi poželjan
Ne bih sad hvalio Đorđa da ne bude ono "ja tebi vojvodo ti meni serdare", jer iskreno mislim da su njegovi tekstovi zasnovani na znanju i zakonima istorije i društva. Moja malenkost misli, bez okolišenja oko Kragujevca, da bregzit nije greška nego je brek jedne izvitoperene ideje - od ekonomske zajednice, Nemačkoj je palo na um da pravi evropsku državu, ukidajući granice i nacije, kao model sjedinjenih evropskih država. Da li je to išlo ka formiranju evropske nacije? Možda, ali to je jedna besmislica (kad dođe vreme nacije će nestati ali ne danas i ne po diktatu hemičarke Merkl): neistorijsku nameru poništila je sama istorija, koja kažnjava one koji je ne znaju. Primer Jugoslavije poučan je za sve koji eksperimentišu protiv društvenih zakona - formirana je višenacionalna državna unija a kad su se nacije razmahala one su uradile ono što im je istorijski zadano - krenule su da ostvaruju državotvornu ulogu i otcepile su se od komunističkog surogata. I Britanci su pobegli od evropejstva.
Preporuke:
23
4
30 petak, 01 jul 2016 11:03
Jabučilo
Mnogo je providno ovo sa davanjem minusa uz većinu poruka koje kritikuju režim. Minusi stižu u ogromnom broju do određenog trenutka (dok kraja smene botova?) - a onda odjednom više nema novih minusa.

Zar režim ne može da nađe neki malo inteligentniji način da "kreira javno mnenje na internetu"?
Preporuke:
36
5
31 petak, 01 jul 2016 11:11
he, he, evo i botova
A evo nam i botova sa sendičima i minusima. Još jedno priznanje za tekst g. Vukadinovića da je zapažen i zaboleo "gospodara"Vučića.
Preporuke:
40
7
32 petak, 01 jul 2016 11:13
Danas kao ide u Torinu, da Fijat vrati u život, on da vrati
Drasgi prijatelji, ima nas fala bogu normalnih i pismenih, zato nemojte trošiti reči na jednog smetenjaka i neznalicu, podnadulog od nespavanja i sumanutog dokazavanja, koga ja zovem "mamcem za karikaturiste", tako da umesto "filozofiranja" na bilo koju temu u kojoj je on slon u staklarskoj radnji a nije zvrk u politici, dajte kad dođe takozvana jesen i kad počne padati takozvano žuto lišće, svi na ulice i mitinge i mirnu građansku pobunu i klimavi monstrum ima da padne, kao spomenici Lenjina, Staljina, Broza, Čaušeskua, Sadama... poređenje uslovno, ovaj levak nije ni ovim "ludacima" ni do članaka.
Preporuke:
29
6
33 petak, 01 jul 2016 11:17
Efendi Dragic
Ne znam sta analiticar u svom clanku a i ostali kriticari hoce.Hteli bi smo uredjenu drzavu i drustvo sa jakim institucijama .Takav model ja nisam video nigde drugde nego na zapadu.On je truo ,on je los ali koja je alternativa druga za organizaciju drustva i drzave-istocnjacke despotije.Mozda arapski kalifati ili azijska Kina sa dva sistema.Mi bi smo opet da nesto eksperimentisemo(samupravljanje).Ceo svet hoce model zapadnog drustva sa slobodama trzista i svim ostalim.Nas narod bi sve to ali da ne radi, sve to ali da mu porodica ostane ocuvana i po mogucnosti zivi u plemenskoj medjuzavisnosti po modelu "Ja tebi ti meni"Shvatite da porodica ce biti ocuvana ako je sami ocuvate drustvo i drzava isto tako.I to samo ako se grade sigurne i pouzdane institucije drustva.Miisliti da ce Srbija samo od sebe da se razvija da ce neko drugi obradjivati nase njive a da mi ubiramo plodove koji ce opet nasim gradjanima biti jeftini.To ne bivi vidimo sami .
Preporuke:
12
39
34 petak, 01 jul 2016 11:17
Umpalumpa
Eto, iako se ja sve nadam, Đorđe nikako da pročita Maksa Vebera, prihvati potestantističku etiku, luteranističke vrednosti, mog prijatelja Kurca i Guzenbauera, pa da mu postane jasno. Izabrao je da stane na stran palanke kao i Velika Britanija.
Preporuke:
34
5
35 petak, 01 jul 2016 11:29
Stanoje
Muka mi je do ljudi koji su svime nezadovoljni i koji bi odma da menjaju sve a da pri tome nista ne rade.Hteli bi sa Rusijom a svi znamo kakav je nejn sistem drutva.Tek u razvoju institucije u povoju.Zar na ruse treba da se ugledamo i takav sistem pravimo.Volim i ja Ruse ali se ne ugledam na njih.Sto ne saljete svoju decu da rade i zasnuju svoju porodicu u Egipat,Iran,Kinu,Rusiju ili Brazil,nego u Zapadnu Evropu.Sto svi hvalite Svedski model socijalne drzave a ne Nigerijski.Sto sva nasa deca mogu da se dokazu na zapadu a u Srbiji ne mogu.Zato sto je zapad izgradio sistem koji nagradjue rad i efikasnost.Kolika je produktivnost u Rusiji?Kakvo je njihovo sudstvo?Petar veliki nije preuzeo model razvoja drustva od vanzemaljaca nego od zapada i zato je veliki.Gde je bila Kina dok se nije otvorila i pocela da radi po zapadnom modelu?Gde Turska?MI MORAMO U EVROPU NE STO JE VOLIMO I STO JE SVE TAMO DOBRO VEC ZBOG NJENOG MODELA DRUSTVA.Da bi postali pravna drzava i normalno drustvo.
Preporuke:
13
42
36 petak, 01 jul 2016 11:37
ovo je najbolji deo
Bespuće u koje nas slepi vođa sve bešnje zavodi, delom iz ličnog interesa, delom iz konvertitskog inata, delom iz kukavičluka, a delom iz svoje nesposobnosti.
Preporuke:
31
7
37 petak, 01 jul 2016 11:45
Igor Vida
Ne postoji u istoriji slucaj da je neka (kon)federalna zajednica (Austro-Ugarska, SFRJ, SSSR, Cehoslovacka)pocela da se raspada, a da se taj proces zaustavio ili obrnuo. Tako je i sa EU. Mozda Nemacka i njeni sitni sateliti uspore taj prces, ali ga nece zaustaviti.
Preporuke:
27
2
38 petak, 01 jul 2016 11:54
Turas
Šta više da se kaže ? Bravo Vukadinoviću !
Lepo rečeno "kvaziliberalna elita" .I o "Vođi" , sve je isto samo pravog nema . Može da se doda , kraj koji se nazire je kao tunel , na čijem kraju nema svetla - mrak - u kome svi osećamo da će se dogoditi nešto strašno .
Preporuke:
25
3
39 petak, 01 jul 2016 11:57
Žalosna sova
Rano je da se prave analize EU, prvo moramo da završimo pozivni broj i nezavisne elektromreže Kosova. Onda će nam EU sama reći da nismo poželjni u njihovom društvu.Jedino, ako neko misli da će ih privući priča o Železari,kanal Dunav -Solun,FIAT, srpski Mercedes, finska sisa u FAP, milijarde tona zlata u Boru, čipovi Mabudala, rakete Alas, fabrika delova za Boing i ostala čuda koja smo okupili oko fabrike pudinga "Dr.Oetker" nedaleko od "Beograd na vodi". Da li biste vi primili tako nešto u svoju avliju, ili biste zvali policiju da ih vozi u ludnicu ?
Preporuke:
35
3
40 petak, 01 jul 2016 12:09
ludi skretničar
Stanoje i Efendi Dragić - uber botovi, sofisticiranog nivoa, ali i dalje inferiorni za sajtove poput NSPM.
Preporuke:
38
6
41 petak, 01 jul 2016 12:31
ANALITIČAR
Evropska unija se raspala , pričati o ulasku u EU je jednako pričati o ulasku na groblje . Američke i engleske obaveštajne službe zajedno sa fondovima DŽordža Soroša stoje iza uništavanja Evrope , prvenstveno Francuske i Nemačke . Jedina šansa Berlina i Pariza ako žele da spasu francusku i nemačku naciju je izlazak iz razbojničkog NATOa , i približavanje Rusiji . To je to . Kakav Korbin , kakav Boris DŽonson , kakav Faradž . Sve su to lica iste lopovske , kriminalne , zločinačke britanske politike , nacije čija je služba MI6 najveći arhineprijatelj Srba i Rusa . Pričati o Engleskoj je isto kao i pričati o ustaškoj Hrvatskoj , koga zanimaju ti razbojnici . Srbi koji pričaju o EU su zreli za psihijatriju iz više perspektiva .Zašto se šuti u srpskim medijima o satanističkoj seansi u Švajcarskoj prilikom otvaranja najdužeg tunela u Evropi kada su uz prisustvo lidera Nemačke , Švajcarske i Francuske organizovali satanističku priredbu sa rogovima bafometa , skaradno , dno dna . ZLO
Preporuke:
20
9
42 petak, 01 jul 2016 12:38
..... manipulacija
Jedini ozbiljan argument u prilog EU je strah da nam u slučaju odustajanja mogu zagorčati život tj. napujdati Arnaute i Turke.
Preporuke:
25
5
43 petak, 01 jul 2016 13:28
Decko iz B.
Fenomenalan clanak. Samo jednu stvar da dodam:
"Setimo se samo neslavne sudbine tzv. „evropskog ustava“ koji je svojevremeno takođe propao na referendumima u Holandiji i Francuskoj 2005. (Pa su nakon tog fijaska tvorci čvršćih EU integracija digli ruke od ustava i prešli na „Lisabonski sporazum“, kao najviši konstitucioni akt, za čije usvajanje nije bilo neophodno raspisivati referendume po zemljama članicama.)"
I Irska je morala da se izjasni na referendumu, posto njihov ustav to zatrasi. (jedan izvor. http://news.bbc.co.uk/2/hi/8288181.stm)
Referenduma je bilo toliko dokle rezultat odgovarao masonima. Sto je malo skracena definicija koju ste vi upotrebili koje drugi ljudi nude („Imperija“ – a pod tim imenom ne mislim ni na koju pojedinačnu zemlju, nego na razuđenu mrežu nadnacionalnih organizacija i neformalnih grupa koje, navodno, kreiraju, ili dominantno usmeravaju globalne finansijske i političke tokove).

Borite se dalje. Za mene pravu bitku vodite.
Preporuke:
16
3
44 petak, 01 jul 2016 13:30
negi
Dobro je, botovi počeli da prate NSPM.
Preporuke:
28
2
45 petak, 01 jul 2016 14:17
...
Stanoje

nije vama dobro????

Da pročitate malo više o Kini ili ste samo učili iz zapadnih (titovih) udžbenika o Kini????
Preporuke:
19
5
46 petak, 01 jul 2016 14:27
Srki
Bilo bi lepo i prirodno biti clan eu ad bi evropa bila demoratska zajednica ravnopravnih clanica u kojoj ne bi par drskih ljudi sa pozicija ucenjivalo, pretilo, naredjivalo ... Bilo bi lepo biti u eu kad njene clanice ne bi plivale u dugovima, kad ne bi bilo tolikih razlika i 'gledanja sa visoka' na maanje istocne clanice. Ali evropa sve to nije.Unija je vlasnistvo par velikih korporacija koji preko evropske komisije i ecb drsko diktiraju ekonomske odnose i politiku.Pored toga, uniji se sve vise namecu SAD kao gazda preko NATO i TTIP sporazuma.Biti clanom evrope, mozda je neko vreme bilo in, ali to je u ovim uslovimaa demode. Specijalno za Srbiju kojoj namecu posebno drske uslove nekadasnji neprijatelji iz ratova kao osvetnicki cin.Ljudi koji vode Srbiju nemaaju pravo bez glasa naroda da rade to sto rade. A provode silu.
Preporuke:
17
3
47 petak, 01 jul 2016 14:30
Olga
Negi komentar ti je odličan. Još samo da shvate i oni koji su zbog svojih nebuloznih komentara oterali sve sa mesta gde ima, ili bi moglo imati, mesta za sve pristojne ljude iii što bi rekao jedan komentator smešnog imena, a mnogo bitan, zbog prostakluka (na koji nije imun kao ni svi aktivni političari, naprotiv).
Preporuke:
9
2
48 petak, 01 jul 2016 14:40
ANALITIČAR
@ SRKI

Drugar vidi se da imate dobre namjere . Nije u pitanju Bregzit kao Bregzit , u pitanju je slom a to naš drugar REDDY sjajno objašnjava svaki put u svojim komentarima napisaću velikim slovima TOTALNI SLOM NEPLIBERALNOG KAPITALIZMA, zato imamo izjavu čuvene banke u Bazelu za MEĐUNARODNA PORAVNANjA a to je toliko globalno moćna banka da ima svoju malu armiju , obaveštajnu službu, diplomatiju i sve . BIS ta banka iz Bazela globalno jedna od najjačih je priznala da više Centralne Banke ne mogu kontrolisati svetske finansije, da li čitate o slomu Dojčebanke , a katastrofa je neviđenih razmjera . Francuska je tempirana bomba počevši od rata koji je čeka sa Arapima do ogromnih dugova. Italija ima čini mi se ukupan dug 120 % od svog iznosa BDPa. Pričaju da je USA izišla iz krize a USA ima ukupni dug 106 % od svog BDPa , najgoru situaciju u zadnje 3 godine kako ja ptratim . Žitnica Evrope Ukrajina uništena , motor Evrope Turska u ratu . Dugovi ogromni, SISTEMSKA KRIZA
Preporuke:
11
4
49 petak, 01 jul 2016 15:26
mica domaćica
Lično sam evroskeptik. Svi želimo pravnu državu, nije raspad EU nešto čemu se neko normalan raduje bez razloga ili iz kaprica. Pitanje EU je pitanje tajminga kao i sve u životu i u politici. Nas je vreme pregazilo, Jugoslavija se raspala u zlatno doba EU. EU je imala smisla 80-tih pa i 90-tih godina prošlog veka, danas je to kuća na promaji.

p.s. Analitičar, vaš drug Reddy je obrazovan, ali nevaspitan čovek. Jedno je biti duhovit, a drugo bez povoda, i nevezano za temu komentara vređati komentatore i NSPM nanositi im lične uvrede, koje nemaju veze sa datim komentarom.
Preporuke:
12
3
50 petak, 01 jul 2016 15:49
ZEMUNAC
BILI smo prvo na TITOVOM putu,a sada na EVROPSKOM.VEROVATNO zbog puta u EU,gdin Vucic je izgubljen u vremenu,nikako da STIGNE da formira VLADU,a obecanu istinu o Savasmali daje nam ne za deset dana,nego MALO SUTRA,MALO PREKOSUTRA!Neka mu gdja Mihajlovic pozajmi ZLATAN SAT,da vise postuje VREME,obecanja koja daje i birace!PARADOKSALNO JE DA NAS,iz senke, VODI BAS gdin Petreus,bivsi general i direktor CIE,VELIKA RIBA,bas u Srbiji! VODI NAS,taj bata, pravo u EU,da ne potpadnemo pod ruski uticaj!Treba PRVO traziti,bez odlaganja ISTINU o Savamali i POLIGRAF za gdina Vucica!Pa ako prodje,da nas vodi u EU,a ako ne,da mu POKAZEMO VRATA!ULAZ u EU,ZNACI I UVODJENJE SANKCIJA RUSIJI,i ulazak u NATO,koji mora da nas okupira i kontrolise i nezavisno KOSOVO.KAO politicar,trazite,po svaku cenu, REFERENDUM O EU, GDINE VUKADINOVICU.Hvala sto se,bar VI i NSPM borite za SLOBODNU Srbiju!
Preporuke:
16
3
51 petak, 01 jul 2016 16:30
Geostrateski izbor
Zasto niko nece da shvati jednu jednostavnu cinjenicu, ma kako porazavajuca bila?

Srbija je mala i razorena zemlja, koja je prosla kroz nebrojene ratove u proslih 100 godina, a narocito 30, koja je izgubila veliki deo stanovnistva, koja je opljackana u procesu privatizacije, koja je deindustrijalizovana, i ciji javni dug iznosi oko 80% BDP.

Dakle, Srbija je slaba zemlja koja:

- ekonomski zavisi od Zapada (ne bi bilo ni drzavnih plata, ni penzija, da se ne zaduzujemo)
- geografski je okruzena zemljama koje su u NATO ili teze da udju u taj savez
- geografski je okruzena zemljama koje su u EU ili teze da udju u Uniju

Srbija nema kapacitet da se vojno, ekonomski, ni politicki brani od Zapada ako bi sada promenila kurs i privolela se Rusiji, koja je konkurentska strana Zapadu.

Tu se svaka prica zavrsava. Hteli ili ne, mi smo prinudjeni da tezimo EU jer su posledice odustajanja od tog puta mnogo strasnije od posledica ostanka u njemu.
Preporuke:
9
29
52 petak, 01 jul 2016 16:31
Nenad
Tito je bio patuljak, Vučić je heroj koji uvodi Srbiju u milosrdni, bratski i anđelski EU-MMF-NATO pakt. Narod se seća Stojadinovića i Nedića. Narod hoće raj(h) i pojanje Stepinca.
Preporuke:
16
5
53 petak, 01 jul 2016 16:49
Majstor Bob
U stvari, ja sam siguran da Vučko ima neki težak edipalni poremećaj. Pogledajte samo njegov snihodljivi, ponižavajući odnos prema Merkelu, a sda je pao još niže, klanja se američkoj fufici Kolindi.

Sad, to je njegova lična stvar. Međutim, on svje nenormalnosti prenosi na politiku kojom uništava državu i narod.

Zamislite... samo zamislite šta bi bilo da ona nakaza postane američka predsednica...
Preporuke:
17
4
54 petak, 01 jul 2016 16:50
Boba
'Geostrateški izbor' ili geostrateška obmana kampanjom laži i prisila.
Izbor koji navodite kao razlog za kompletnu izdaju srpskih interesa i urušavanje Srbije nije nikakav razlog već samo izgovor gomile bednika na vlasti i onih koje su uspeli da ubede da je njihovo kukavičko davljenje i uništavanje Srbije u kojem se jedino snalaze i bogate nekakvo 'nužno zlo'.
I Britancima su pretili da će Sunce da prestane da izlazi ako glasaju protiv davljenja u globalističkoj neonacističkoj tvorevini zvanoj EU, pa je Sunce opet izašlo. Vreme će pokazati da će Britaniji biti daleko bolje van EU kaoi i svim drugima pogotovo manjim zemljama kao što je Srbija kojima je od EU namenjeno samo pljačkanje i uništavanje. Ko to ne vidi ne samo da je ćorav i slep već je saučesnik u zločinu protiv naroda i države.
Vremena su se promenila i vaši zaštitnici ne mogu više da bombarduju i ubijaju kad im se ćefne zahvaljujući zna se kome.
Upravo je sada vreme da ono što je ostalo od opozicije zahteva referendum.
Preporuke:
12
2
55 petak, 01 jul 2016 17:22
Olga
Geostrateški izbor
"Srbija je mala i razorena zemlja, koja je prosla kroz nebrojene ratove u proslih 100 godina, a narocito 30, koja je izgubila veliki deo stanovnistva, koja je opljackana u procesu privatizacije, koja je deindustrijalizovana, i ciji javni dug iznosi oko 80% BDP."

Tačno je to što navodite, i da smo u NATO okruženju i to je tačno. Ali Srbija je izgubila sve što se izgubiti može uključujući i dostojanstvo u proteklih 25 godina, i na kolenima je i sve više tone. Nedostojanstvenu državu niko ne ceni, i neće joj ni pružiti ruku već će je i dalje gaziti. Da se ne obmanjujemo, nećemo mi skoro živeti bolje, nas su proteklih 100 godina unazadili za narednih 200, ali možemo bar malo da povratimo dostojanstvo zbog naše dece. Brzo ćemo mi spiskati te pare koje se nenamenski troše iz njihovih fondova, a svaki seljak koji drži do sebe zna da se zemlja ne prodaje, i da onaj ko proda dedovinu olako, nije domaćin i cenjen čovek, već proleter obični.
Preporuke:
17
2
56 petak, 01 jul 2016 18:11
Umpalumpa
Zar ne vidite Vukadinoviću da vas podržavaju samo oni koji su hejterski nastrojeni prema Vučiću? To su ljudi koji nemaju osećaja da se dive arapskim dečjim klozetima, uskogrudo mrze što se ime novopoaarske škole zameni imenom nekog šeika ili sultana, palanačkom filozofijom mrze to što naš napredak potapa crkve stare hiljadu godina, seče spomenike prirode stare pet vekova, betonira crkve stare dva milenijuma. Pa zaboga, ne gledajte svoje prilike, svoju besparicu, rast dugova, depopulaciju to uopšte nije važno. Vidite koliko je porastao naš BDP na papiru i budite srećni što taj profit završava u rukama stranaca koji nas u ličnosti premijera tapšu po leđima, govore mu bravo i češkaju ga po ušima pohvalama.
Preporuke:
13
2
57 petak, 01 jul 2016 18:18
Umpalumpa
Evo i onaj Forest Gamp... ne, Futura Plus... Ne, kako se ono zvaše..?
Da!
Faktor Plus je upravo objavio da je skoro polovina Srba nepokolebljivo rešena da sa Titovog... ovaj, evropskog puta ne skrećemo. Pa to su Novosti objavile na naslovnoj srani, znači da je to suva istina. Opametiće Vučić Britance, videćete vi. Žalilće inače oni jednog dana kad vide Srbiju u EU, a oni nisu u njoj. Uostalom, mislim da je Britanija napustila EU samo zato što mrzi Aleksandra Vučića! Za Bregzit oni uopšte nisu imali drugu političku platformu osim mržnje prema Vučića. E pa neka ga mrze koliko hoće, on ne da. I neće biti referenduma o EU i neće ga ulica smenjivati ni vanredni izbori naredne četiri godine. ne može i tačka!
I tačka!
Preporuke:
15
2
58 petak, 01 jul 2016 19:04
negi
@Olga Hvala! U pravu ste za to što tvrdite.Oni koji tvrde da smo mala siromašna zemlja i da je geostrateški izbor naš najveći problem malo podsećanje : U proteklom periodu iz Srbije izneto 54.milijarde evra,spoljni dug Srbije 26.milijardi evra ili 80% BBDP-a,godišnji budžet 33.milijarde evra,u sivoj zoni van ikakve kontrole poreskih i drugih državnih vlasti se godišnje okrene 9.milijardi evra,procenjuje se da još ima sredstava koja još nisu "oglodana" oko 54.milijarde evra.I mi smo sad mala i siromašna zemlja?Geostrateški problem je naš najveći problem? Naš najveći problem je nepostojanje pravne države i vladavina prava a ne geostrateški problem. Nije "geostrateški problem" izneo 54.milijarde evra,ili zadužio 26. milijardi,ne okreće "geostrateški problem" 9.milijardi evra u sivoj zoni.Kosovo ne sme biti izgovor za nepostojanje pravne države i vladavine prava.Kosovo je samo opravdanje političkim "elitama" i kriminalu za kriminalizaciju države.Za Kosovo se može boriti pravna država.
Preporuke:
12
2
59 petak, 01 jul 2016 19:45
Geostrateski izbor
Kazem, Srbija je prinudjena da prati evropski put.
Zamislite sta bi se desilo da nasa vlada zvanicno odbaci EU i izjavi da ide sa Rusijom i da ce joj dati da izgradi vojne baze na nasoj teritoriji.

Odmah bi se aktivirali igraci stranih sluzbi i prvo pokusali da sruse tu vlast i dovedu svoje ljude.

Ako to ne bi uspelo i ako bi se pokazalo da je srpski narod zapravo protiv EU, Zapad bi otvorio krizna zarista u Srbiji:

1. Separatisti u Vojvodini
2. Vlasi u Istocnoj Srbiji
3. Bosnjaci u Sandzaku
4. Albanci na Jugu Srbije

A sa njima bi tekli frontovi u RS i na severu KiM, gde bi Srbi opet bili izlozeni progonu.

Istovremeno, MMF ne bi odobrio novu transu kredita i molim lepo, sta bi onda patriote radile?

Zapad nije emotivan izbor, niti idealan. Niti je on nas izbor zato sto verujemo u njegove ideale - koje on, uzgred da kazem, nema, ima samo strateske interese. Zapad je izbor zato sto se tako osudjujemo na manje zlo u nadi da ce doci bolja vremena.
Preporuke:
7
18
60 petak, 01 jul 2016 20:15
@ Geostrateski izbor
Apsolutno se slažem o pitanju nad svim pitanjima GEO-STRATEŠI ISPRAVNA PROCENA!

Apsolutno komentar na mestu, stav za uvažavanje, argumentovane ipak imam drugačije mišljenje.

Jevreji su u mnogo nezgodnijem položaju od nas!

Milajrdu muslimana oko njih, koji ih neprekidno napadaju, država siromašnija sa resursima, glavni saveznik SAD deset puta dalji od njih nego Rusija od nas!

Jevreji imaju pare reći će mnogi. Jevreji imaju mozak i veru pre svega!

Setite se priče o Davidu i Golijatu!

Moraš imati vere u Gospoda da ćeš da pobediš Golijata, moraš da shvatiš kako da ga pobediš i moraš mnogo da radiš na svom talentu tj. resursima!

Upravo GREŠIMO U STRATEŠKOM OPREDELjENjU!

KO SU NAM PRIJATELjI?!

KOJE SU NAM NAJJAČI RESURSI?!

NA KOJOJ OSNOVI GRADIMO KLUTURNO-MORALNI SISTEM?!
Preporuke:
11
5
61 petak, 01 jul 2016 20:22
@ Geostrateski izbor
Rusi su nam strateški partneri!

Talentovano stanovništvo za razne inžinjerske struke sa vojnički bogatom istorijom i predispozicijama. Raskrsnica puteva. Prirodno bogata zemlja, čoveku naklonjena zemlja u potpunosti! To su nam najjači resursi!

Pravoslano-vizantijska kultura u slovenskom ruhu, pre svega moskovskog tipa, sa dodatkom naše balkanske posebnosti, to nam je kulturno-moralna baza na kojem gradimo društvo!

ODKB i Evro-azijska unija nam je PRIRODNO STANIŠTE!
Preporuke:
12
4
62 petak, 01 jul 2016 20:23
Boba
Rasprava sa lošim đacima istorije je besmislena. To što se ovde trte da objasne svoju izdaju prisilom samo govori da im je i ono malo savesti što im je ostalo prljavo a više se radi o podmuklom psihološkom zastrašivanju čiji je najbolji propagator upravo sam Vučić.
Niko sa dva grama mozga a kamoli srca nikad nije našao dobro u ropstvu pa makar se ono predstavljalo kao 'nužno zlo'.
Šta tek reći na plašenje Vojvodinim sa 80% Srba i par stotina hiljada Albanaca na jugu Srbije koje mogu da okače mačku o rep.
Jadna i providna taktika zastrašivanja.
Upravo je sve suprotno. Borba za slobodu, politička ekonomska i svaka druga koja je oduvek bila imperativ opstanka na Balkanu nije stvar srca nego je jedini logičan izbor u svetlu istorije i jedini način da opstanemo kao narod i država. Robovi makar bili i dobrovoljni kao 'olakšavajuću' okolnost dobijaju samo polagano davljenje na rate.
Ovo ostaje da shvate ne oni koji su se predali i prodali već onaj bolji deo naroda koji je dosad uglavnom ćutao.
Preporuke:
15
1
63 petak, 01 jul 2016 20:29
@ Geostrateski izbor
Zapažanja na mestu. Stvarno važna tema.

Mislim ipak da je baš ruska vojna baza u Vojvodini ili Raškoj JEDINA GARANCIJA teritorijalnog integriteta Srbije!

Kad imaš rusku vojnu bazu ili nuklearne bojeve glave kao Jermenija recimo onda NATO i ostala bagra nekako te zaobilazi i traži slabije žrtve!
Preporuke:
13
2
64 petak, 01 jul 2016 22:58
Ujka Vasa @ Geostrateski izbor
Srbija je jedna od retkih zemalja koje su SAMODOVOLjNE u pogledu ekonomskih resursa – pre svega u pogledu hrane i energije. Može da opstane kao potpuno ekonomski nezavisna država. Drugo je pitanje da li bi autarkija bila OPTIMALNO rešenje za njen razvoj. Svakako da ne. Ali joj ta ekonomska samodovoljnost daje moćnu pregovaračku poziciju u sklapanju bilo tradicionalnih ekonomskih aranžmana bilo uslova za učlanjenje u neki ekonomski blok. Mi spadamo u retke zemlje koje je nemoguće ekonomski ucenjivati kao što je to slučaj sa svim zemljama EU u pogledu energije osim Norveške.
Ostaje ipak "prvo pitanje" - zašto su vlasti u Srbiji prodale strancima najveći deo prehrambene i veoma razvijene farmaceutske industrije koja je takođe bitna za ekonomski suverenitet? (Srećom sve je moguće RENACIONALIZOVATI).

Što se tiče geografskog okruženja zemljama koje su u EU ili u NATO – u vreme mira sasvim je irelevantno kakvo nam je okruženje. A u slučaju vojnog sukoba „okruženje“ bi prošlo kao i u Drugom sv.ratu.
Preporuke:
14
1
65 petak, 01 jul 2016 23:33
negi
@Geostrateški izbor To što vi tvrdite,kao u najboljoj nameri,prodajite nekom drugom.To isto tvrdi i Jelena Milić i Čeda,samo što za razliku od vas oni tvrde da nam je mesto uz SAD i NATO.Nijedna država koja drži do sebe ne želi na svojoj teritoriji da ima tutora.U ostalom zašto Japanci protestuju zbog Okinave.Ni jedan narod nije dobrovoljno prizivao "dobrovoljnu okupaciju".Nemojmo da se foliramo,većina komentatora ovde koji zagovaraju nekakve saveze sa Rusima,ne radi to što stvarno voli Ruse već da bi se kurčila okolo(svako poštovanje pravim i iskrenim rusofilima).Tako nešto ima u planu i Vučić kada ga EU pročita da je najobičniji folirant,zato i pusta Tomu da to drži otvorenim.Znaju to i Rusi ali im je sada važno da imaju bilo kakav oslonac u Evropi i tako rasterete pritisak na sebe.To isto su radili i Englezi 1941 god. sa 27. martom,nije to nikakva novost. Use i svoje kljuse i dobri odnosi sa svima,ko neće neće,ko hoće hoće.Nisu oni veći patrite od nas samih.
Preporuke:
9
4
66 subota, 02 jul 2016 00:04
Ujka Vasa @ Geostrateski izbor (2)
Ta priča sa "okruženjem" koja se uporno ponavlja je potpuno besmislena.
Srbija može bez članstva u Evropskoj uniji da uspostavi institucionalnu saradnju sa Unijom kao celinom na 2 načina,po norveškom ili po švajcarskom modelu, a može i da sklapa bilateralne aranžmane sa pojedinim zemljama članicama EU. I, razume se, može da uspostavi oba oblika saradnje - i institucionalni (švajcarski ili norveški) i pojedinačni.
Što se tiče podsećanja da smo okruženi zemljama NATO, nije jasno šta se time želi reći. NATO nema šanse da dobije rat ukoliko bi se vodio samo u Evropi. Rusi bi jednostavno pregazili "okruženje" (kao i 41.-45.), a žrtve bi bile neminovne bilo da jesmo ili da nismo član NATO.U svakom slučaju za nas je bolje da te žrtve budu na strani pobednika koji bi u ovom slučaju neminovno bila Rusija. A ako bi sukob bio svetski onda smo i mi i "okruženje" i velike sile narodski rečeno "obrali bostan". A onda je sasvim svejedno sa kim "beremo taj bostan".
Preporuke:
11
3
67 subota, 02 jul 2016 00:13
Majstor Bob
Rešenje vojvođanske glupanderije je vrlo prosto: dajte im odmah, u roku od 2-3 meseca, referendum o nezavisnosti.

Neće izglasati, i tu će se zapečatiti ta priča zauvek.
Preporuke:
9
2
68 subota, 02 jul 2016 00:19
@negi
Jedno je vojni savez kao međunarodni sporazum kojim ugovorne strane garantuju da će podržati jedna drugu u slučaju krize ili napada, a sasvim drugo biti članica vojne alijanse i po tom osnovu dozvoliti stacioniranje stranih trupa i stvaranje stranih vojnih baza na sopstvenoj teritoriji.
Preporuke:
5
0
69 subota, 02 jul 2016 01:20
Decko iz B. @ negi
Ja mislim da je prvi put da se slazem svama. Odakle vam tih podataka? Imate li izvor?
Preporuke:
0
3
70 subota, 02 jul 2016 08:22
@Majstor Bob
Pusti te vi referenduma za Vojvodinu,kakav god ishod bio, tome ne težimo. Istina, i ja mislim da znaju da će dobiti na referendumu, autonomaši bi ga tražili od svojih gazda iz inostranstva (Nemačke pre svega) i verovatno bi ga i dobili, kao što bi druga strana patriote da zna da će dobiti na referendumu protiv EU sigurno skupila potpise i obezbedila podršku Rusa koju i ima.
Mi možemo da pričamo šta nam milo, ali neke stvari nisu za kocku, jer bi posledice mogle biti katastrofalne i odgovorna država o tome mora da vodi računa. A znaju to i jedni i drugi.
Jedno je medijska propaganda, a drugo situacija na terenu. Ne znam da li bi građani glasali za izlazak iz EU, ne bih baš tako sigurne prognoze davao, bez obzira na Bregzit i dr.
Preporuke:
2
3
71 subota, 02 jul 2016 13:52
priroda uvek opstaje prirodno a ne na silu
nemoze se ujediniti evropski kontinekt na nacin na koji su to uradili i rade fantomi brussela
sada imaju novi centar moci u londonu a imace i novog trumpa koji sve to radi
i imacete banrot francuske sto je i kraj kontinenta

francuska nema vise para
stampanje para na prazno nepomazer i neke bankarske fore sve moguce koje su vec oprobane
i to se vidi vec cetiri meseca kraja nema
* rasulo i krvoprolice i cudesa

objasnicu
svi tranziti idu preko nje
avio i tgv vozovi i robe
raspad francuske je prirodan tok

a to sto imate cobana litvanca koji se juce ispilio pa je danas zapad i evropa i nekakva tra lala ala demokratija kao i or slovenije pa bugara a tem rumuni e to je komedija


oni mogu da zive i od vazduha
ali odlazak engleza i kraj francuza je i kraj kontinenta
i fore tipa juri ruse juri eno ga drza ga a ono opppppaaaa batooooooo ...e tako je to ko zna istoriju i nezivi na balkanu !
Preporuke:
5
2
72 subota, 02 jul 2016 14:42
Srki
Neobicno je da vodstvo Srbije gura Srbiju u evropu koja stalno postavlja neke uslove i svakim danom sve vise preti a uz to je otpocela i pretpristupne pregovore sa Kosovom. Bez pristank srpskog naroda, znaci na silu. Pored iskrenih prijatelja, Rusije i Kine, koji sami po sebi predstavljaaju ogromnu mogucnost za zaradu i dobar standard u Srbiji, jer Srbija ima ono sto te drzave trebaju - poljoprivredne proizvode. Ne moze Srbija proizvesti toliko voca koliko Rusija moze da otkupi. A na vocu lepo moze da se zaradi. Danas je prosecna cena kg voca u maloprodaju 2 evra, a u veleprodaji neka je i pola evra, mogucnost zarade je velika.A neke sorte voca poput malina dosezu i 2 evra za kg.Suva sljiva ide i do 15 evro/kg. Samo treba raditi...
Preporuke:
5
3
73 subota, 02 jul 2016 20:37
vi gledate sve iz pogresnog ugla
kakva je slika u kojoj ste vi i kakva ste kockica price
vasa prica je da vodja je iz vremena milosevica i on je isti covek i aparat kao za vreme milosevica ...
partokratija iz 1945e
i on vas je podcinio kosovu i svim muslimanskim zemljama u sklopu islamske price a to je zacinio pricom sve za eu a od eu nista >>>>???
* unistenje turkse ce unistiti i vas
jer ste vi na dnu ili na vrhu svega toga
niste vi nemack akolonija ne nego turka i kolonija kosova i tu je to ...

nema to veze sa demokratijom i naravno proces posle breixita je bankrot francuyske i kontinenta a vi vi ste pod na dnu druge price...
nemate vi veze da eu rapsadom
vi ste turka arabska ethihad i ko sna cija prica beograda na vodi i nacina misljenja , ne vite4skog i hrabrog ve4c ste turci poturice malogradjani , dileri korumpirani trgovci to je turska srednjeg veka !!! veze vi nemate sa eu ! cetnici turci isto
Preporuke:
0
5
74 subota, 02 jul 2016 21:00
negi
@Vi to gledate iz pogrešnog ugla A iz kog ugla "vi" to gledate? Iz tog vašeg ugla niko i ništa nema veze sa ničim.Da sve ima veze pokazujete i vi koji komentarišete sa nama "koji nemamo veze".Da nema veze ne bi komentarisali sa "nama".
Preporuke:
1
2
75 subota, 02 jul 2016 21:12
ljutite se do mile volje ali vas rasturaju turci a ne ovde ih nema
ugao ovaj ugao onaj e mister
vi imate turke na vratu a mi ne ovo je zapad
nema turaka a i nema ih ni u uk i nece ih nikada i biti ...ni u rusiji ....
Preporuke:
0
3
76 subota, 02 jul 2016 21:46
negi
@vi to gledate iz drugog ugla Mi problem sa Turcima imamo vekovima i pre pojave tog današnjeg pojma "zapad".Imamo problem što Turci žele da stignu baš na taj "zapad" a mi se sticajem okolnosti nalazimo na tom putu.Sa Turcima smo rešavali probleme ovako i onako,malo ratom malo mirom,malo "diplomatijom", ali kad god je "sreća" bila na našoj strani taj isti "zapad" pre svega Engleska,Austrija i Nemačka a ponekad i sama Rusija,stajali su na stranu Turaka i nas sputavali. Ne brine nas Turska,znamo sa Turcima šta nam je činiti. Srbin kad se rodi ne zna šta ga čeka u životu ali sigurno zna dve stvari: prva,da će kad tad umreti i,druga da će ga kad tad Nemac napasi za njegovog života.Nemačka je ovo generacijsko iskustvo dokazala,ponovo je napala 1999 god. zajedno sa NATO snagama,mister!
Preporuke:
6
1
77 nedelja, 03 jul 2016 08:46
Oli
Zasto je se insistira da je na referendumu odlucio gradjanin ili sredovecna gospodja iz provincije. Pa te sve gradjanke su poreklom iz provincija, ili su im mame ili bake kod kojih se i dan danas časte iz tih provincija. Da li se stepen inteligencije meri time da li si iz grada ili provincije? Kolkko je pametnih ljudi iznedrila provincija? Možda se misli na to da njih možeš da muzeš koliko te volja, a oni samo ćute. Dok Kinezi najstarijeg člana sedaju za čelo trpeze, uvažavajući mu godine i iskustvo, neko se i dalje izruguje sa tim. Nepoštovanje sopstvenog korena, neumitno unišava stablo. To ima veze i sa menjanjem svesti ljudi, ne bi li ih zombirali. Žalosno, ako ne primećuju. Valjda Englezi znaju klliko im je gde dobfo. Necemo valjda insistirati na braku u kojem jedna strana nema pavo na mišljenje, ili ima, ali ćemo je pri tom okarakterisati kao glupu provinvijalku. Sram je bilo, napušta pametnog gradjanina. A, mozda ona zeli da zivi drugačiji život.
Preporuke:
5
0
78 nedelja, 03 jul 2016 14:15
@Oli
Najzdraviji deo svakog naroda nije ni grad, ni provincija nego selo.
Preporuke:
2
3
79 utorak, 05 jul 2016 16:57
Cubrilo
Dva komentara:
"Malo ko može reći da nije bio iskreno iznenađen ishodom britanskog referenduma o izlasku iz EU."
Ko god je hteo mogao je da prati ankete koje su pred glasanje pokazivale da opcija izlaska vodi.

"U svakom slučaju, od pada berlinskog zida, raspada SSSR i bombardovanja SR Jugoslavije u Evropi nije bilo potencijalno dalekosežnijeg događaja"
Sve je relativno, za nas je bombardovanje bilo najdalekoseznije, za Engleze brexit, za istocnu Evropu prisajedinjenje Krima 2014...
Preporuke:
1
0
80 utorak, 05 jul 2016 18:53
Boba
Osnovna pouka referenduma u Britaniji je da ako hoće svoju zemlju nazad i Srbi kao i Britanci treba da se za to izbore. Za referendum se treba izboriti što pre na bilo koji način dok lešinari sve nisu pozobali.
Ako to ne shvata pasivna opozicija moraće da shvati narod ako misli da opstane.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner